Sunday, May 3, 2009

HadIaH YaNG TeRLaLu BeRat???

Sedihnye...bile hadiah Qur'an yang aku bagi tu die kate terlalu berat utk die.Bukannye soh buat ape pon...aku ckp cmni je,

"Bila awak nak jadi penganut sesuatu religion tu Kajila ie dulu.Jangan ikut secara membuta-tuli,jadi saya harap awak akan baca quran ni dan buat lah keputusan yang terbaik."

iskh3...

"Ya Allah, Berilah hidayah Mu padanya..untuk mengenal islam dan seterusnya memeluk agama islam yang mulia ini"
Seminggu lps tue die tak cam dulu. Aku pon tak berani r nak kacau2 die,tengok muke aku pon cm tak sudi dah je.Mungkin jugak die masih memikirkan kata-kata aku tu dulu ataupon...die tgh bersedih sbb aku dah nak berenti keje.haha.Alhamdulillah,saya dah dpt keje lain!!~.Pasal 'Die', mudah-mudahan suatu hari nanti aku akan jmpe die yang 'lain'..iaitu die yg beragama islam.Aamin!!

No comments:

Post a Comment